Löshår...

Har nyss kommit till Ricke. Har varit hos empi sen 5 ungefär. Vi har fikat & jyrat på.. Vi kom även på att kolla på löshår på Tradera eftersom jag endå tänkt köpa nytt & limma fast. Hittade 100slingor för 600kr att köpa direkt utan budgivning. Jag slog till och chansade! Vet flera som varit nöjd med håret därifrån & det står att det är äkta så då får jag väl tro på det! Dessutom hade "företaget" jag köpte det av 14 dagar öppet köp om jag ej satt fast det i håret redan. Då kan jag ju kolla så att det går att locka och platta osv. Om inte skickar jag tillbaka det. PRIMA känner jag!!

Och dethär om att det nöter så mycket på mitt egna hår. Det får jag ta. Någon gång måste man ju pröva och är jag missnöjd så aldrig mer. 600kr är billigt. HAde jag beställt från Tajmahal där jag har gjort tidigare hade det kostat dubbelt så mycket :)



Det blonda är mitt ;)


Kommentarer
natalie

på tajmahal kostar det 775kr för 55cm :)

2010-02-09 @ 19:30:25
URL: http://nataliebohman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0