Kato ( Feat Jon) - Turn the lights off

Äntligen har jag lite tid över att skriva, Har smidit planer med mina vänner att ikväll ska vi käka GOD MAT! Oc för att det ska vara gott så ska jag laga den. Vicko, Reggo & Madde är på g hit snart. Resten kommer närmare halv 7. Har otat dem att om de kommer senare än halv 7 så slår jag dem i huvudet med en stekpanna och doppar dem i toaletten. Får väl se hur mina hot lyckas.. Alltså så har min dag bestått av att plocka ihop i huset osv. Ska alldelens strax börja med maten. Känner på mig att det kommer bli en supermysig kväll med mina favoriter!

Hade!


Kommentarer
kungen

särskrivning! otat?

2010-02-13 @ 17:51:04
Anonym

Särskrivning? njaa! är nog bara en miss på tangenten? Eftersom det var ett stressat inlägg. Särksrivning är mer när man själv tror att det stavas så men att det inte gör det! Och kungen? NJAAAA sku int tro de! FEGIS!:D

2010-02-14 @ 11:24:45
URL: http://vickii.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0