...

Skäms över hur enformigt och tråkigt mitt liv är. Jag stiger upp och går till skolan. Kommer hem, kollar alla grejer på internet som Facebook, alla bloggar jag följer, aftonbladet och sånt skit. Efter de läser jag antingen en bok eller ser film,Eventuellt plugg tills Ricke kommer/jag far dit Då fortsätter jag typ kolla mer på internet tills vi lägger oss och ser något för att sedan sova. What? Jag kommer verkligen inte på något annat jag brukar göra typ. Det är insane! Skärpning......

Kom just på mig själv att jag suttit här nonstop sen kl 2 idag ungefär. Alltså 6timmar. och gjort vad? Ja, kollat bloggar,facebook, skrivit egen blogg & redigerat bilder. Fyfan! Känns som om de bara gått 2timmar ;S



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0