Do it all night...

Hejhej, har haft en skön sovmorgon idag.. Sitter nu och tar det lite lugnt med en apelsin som ska vara min frukost!
Borde egentligen gå och sminka mig så jag ska hinna med allt, men tror jag skiter i löshåret idag... Får ju ändå mitt nya vilken dag som helst.. Onödigt att förvirra folk genom att komma en dag med normallångt och nästa med ännu längre som om det vuxit under natten!

Efter skolan ska jag och jobba en sväng, efter det blir det spinning med några brudar ;)
Om mitt hår skulle komma idag tror jag att jag ska förssöka hinna sätta i det. Men kan bli tufft med tid. Well see.

Nu: Fix!!


Kommentarer
S

absolut inte, mitt hjärta slog ett extra slag (;

2010-02-10 @ 16:23:43
URL: http://sandravikstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0