Wednesday night.

Har just kommit hem från jobbet, började 9 idag därför ja slutat så sent.
Nu ska jag städa på mitt rum, Ricke kommer senare och han blir sur då jag alltid har så mycket kläder överallt. Men jag är ju tjej? Det hör till. Har inte packat upp min väska från Lk ännu ( har faktiskt inte varit hemma så mycket, bara en snabbis ).

Längtar på ett sätt till skolan börjar. Då kan man äntligen börja använda kläder. Allt har bara hängt hela sommaren i princip när man inte gjort något. Dock ser jag inte fram emot alla läxor & tidigt uppstigande.
Det är faktiskt stor skillnad på att gå upp och jobba och gå upp till skolan. Är nog för att jag inte måste stiga upp tidigt, gör det för att jag vill ha kvar så mkt av dagen som möjligt.

Det var sjukt tråkigt att komma hem till ett tomt hem. Hade varit mycket mysigare om Marley hade kommit och sprungit i hallen och pussat på man.



<3

Nä nu ska jag sätta igång så man är färdig innan han kommer.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0