School.

Förslåt för dålig uppdatering. Tänkte uppdatera lite vad jag gjort i helgen. I fredas slutade jag 12. For hem till Ricke, Eve kom förbi och såg 7th heaven medans Ricke spelade poker. När hon farit och Ricke spelat klart lagade vi mat och såg film. Lördag: Vaknade rätt tidigt, såg 7th heaven och for sedan hem. Väl hemma busa jag lite med vovven, tog det bara lugnt tills jag for tillbaka till Ricke. Idag har vi varit till Ikea och handlat lite saker till Rickes rum. Det blev, En smal "bokhylla" som vi har liggandes på golvet. i "hålen" har vi köpt korgar att ha saker i. Köpte även en byrå till att ha kläder i. En stor klocka, ljus och en papperskorg.

Medans Ricke spelar poker har jag monterat ihop sakerna, ätit ovh sett 7th heaven. Jag var ju tvungen att muta med någonting för att han skulle komma med mig!


ANEBODA Byrå med 3 lådor vit Bredd: 80 cm Djup: 40 cm Höjd: 100 cm

Köpte denna eftersom han redan har en likadan fast mindre.

LACK Hylla svart Bredd: 35 cm Djup: 38 cm Höjd: 190 cm Max. belastning: 50 kg Max. belastning/hyllplan: 10 kg

Denna har vi liggandes med korgar i.


Skola imorgon, vad tycker jag om det? Både skönt och oskönt.

Vi hörs!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0