Onsdag.

Har inte någon kamera än, ska hämta den ikväll ( OM jag kommer ihåg ) Då får ni se bilder på mina inköp igår. + Rickes rum.

Har just budat på löshår från Tradera, det är äkta blont hår 52cm. Kommer nog inte ha så långt. Är lite skeptisk till att ha långt löshår när jag är så blond. Känns så "fjortis" så får se hur det blir. Går ju alltid att färga/slinga mörkare. Vill dock fortsätta vara blond iallafall. Vi får se om jag får det. 3h kvar....



Idag har vi haft våra första "seriösa" lektioner. Dock inte allt för seriösa men läxa har vi fått. Känns konstigt. Glömmer bort hela tiden att jag behöver göra det. Ska försöka få sakerna bortgjorda i tid iår. Förra året lämnade jag allt till sista dagen eller veckan efter. haha!

Har lånat Carolina Gynnings självbiografi som Katta tipsade mig om. Ska nog lägga mig och läsa lite nu innan jag ska till Ricke. Är hundvakt en stund. Fan så tokig hunden är. Alla vet ju att valpar är riktigt busiga osv men fan, hon är skogstokig. Mer energi får ni fan leta efter. MEn söt är hon, iaf när hon sover haha!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0