Make up store.

Igår hade vi praktik. Är kvar på samma ställe.
 Eve har oxå börjat där. Roligt att ha någon att surra med.
På lunchen hade jag bokat en sminkkurs på Make up store.
Den kostar 500kr och då får du köpa produkter för pengarna.
Jag valde en dagsmake & blev mycket nöjd med resultatet.
Hem med mig fick jag en foundation, löspuder & en concealer.








Jag har fet hy, därför har jag slutat smörja in mitt ansikte.
Men det fick jag äta opp, det kan nämligen vara därför jag har så fet hy.
Eftersom när man slutar tillföra fukt börjar kroppen att producera mer.
Det slutar alltså med att man får fet hy iallafall även fast man tror att de ska ge motsatt effekt.
 Så fel man kan ha när man inte är påläst!!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0