CHOOOSE FOR ME!

Har suttit och klurat lite på vad man kan ha på sig i helgen...Har inte kommit så långt men några outfits har jag klurat ihop. Detta är speciellt till mina vänner eftersom de är de som kommer få stå ut med mina kläder. Vilken tycker ni jag ska välja?

1.





2. ( om det är lite sämre väder )



3. ( om det är kallt och dåligt väder )





Lägger upp om jag kommer på någon mer, måste gå igenom alla mina ställ ;)



Dessa skönheter kommer jag bära min outfit till ( tills mina fötter dör )



KOMMENTERA OM NÅGOT AV DETTA ÄR OK ELLER OM JAG SKA KASTA ALLT I SJÖN!!!!



Kommentarer
V

Jag tycker 1;an, fast t abort det vita linnet under tröjan ;D

2010-08-05 @ 11:45:37
URL: http://viktoriastromback.blogg.se/
Anonym

Tycker också ettan din mus :)

2010-08-05 @ 12:39:15
Anonym

Ångrar mig, helt klart denna 1a! ;)

2010-08-05 @ 22:05:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0