Torsdag!

Som vanligt velar jag över hur jag vill se ut i håret. Jag har väldigt lätt för att ta åt mig av vad alla andra tycker. Står jag och velar väljer jag oftast det de flesta tycker. Även fast jag kanske hellre vill ha på ett annat sätt. Nu har jag iallafall bestämt mig för att innan 1 Maj ska löshåret ryka. För att förssöka klara mig utan en HEL månad. För att eventuellt sätta i nytt någon vecka innan avslutningen. Men detta är en tidsfråga. Kanske trivs i kort och vill klippa page? Men känner jag mig själv rätt kommer jag sätta in nytt. Och färg under denna tid vet jag inte heller, men det lutar mot det jag har nu fast med mer slingor. Nu är det bara se vart det slutar.

Ikväll blir det middag hos oss, Jag och mamma har bjudit över Katta & Kerstin ( hennes mamma ). Blir mysigt, och framförallt GOTT!! Blir Strimlad lövbiff, wook & koksmjölk. Till det nudlar.

Nu ska jag börja göra mig i ordning. CYA!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0