Hate me.

Jag ljög lite i förra inlägget. Kvällen slutade inte riktigt som tänkt. Jag och Katta for iaf till Ricke en sväng, de var rätt tråkiga så katta for & jag tänkte fara med Vicko & Natta en sväng. Men jag var supertrött och absolut inte sugen på att egentligen fara ut så jag övertalade min kära pojkvän att stanna hemma från hotellet och jag fick som jag ville. Fett skönt!

På dagen igår var jag med Katta, lika roligt som vanligt. Vi tog en sväng runt byn & promenerade. Sedan blev jag bjuden på middag. Och till sist men inte minst så fick jag ävenundehållning. Katta & hennes mamma hade lite dansövningar som bjöd på massa skratt. Har även spelat in lite, men de får jag nog inte lägga upp! haha.


Nu ska jag se 2½ men. hejhej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0