Tonight..

Hejhej, Sitter hos my love för tillfället. Är ledig idag så jag ska snart gå till salongen och få håret fixat. Ska bli mörkare som jag skrev för ett tag sen. Hade tänkt mig något i denhär stilen.



Så vi får se vart slutresultatet slutar. Blir ofta inte precis som man tänkt sig ;)

Efter det ska jag med Eve på Lyktan och äta. Mumma!

Ska bli skönt att bli av med min fruktansvärda utväxt som nästan blivit en del av mig nu. Sjukt länge sen jag färgat håret.
Efter Lyktan vet jag inte vad som händer, Far väl hem en sväng. Måste göra lite läxa som är ogjort.. Läsa lite.

Äh nu är klockan mycket, måste börja gå mot salongen.



Kommentarer
fal

uppdatera FTW11111111

2009-09-22 @ 20:57:55
URL: http://fal.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0