Never give it up!

Men tjenare! Ligger som vanligt i sängen och tar det alldelens för chill. Det har varit en slö vecka och nästa kommer bli värre. Det gillas. Kom hem vid 1. Var meningen att jag skulle städa mitt rum å göra lite läxor osv. Men ni som känner mig borde ju veta att det inte brukar bli något av den saken.
Idag ska jag inte gör något speciellt. Ska dra till gubben på nå tag. Råkades lämna alla mina stuffs hos honom i morse så jag ha inte fått tag i dom eftersom ingen varit hemma. Otur! Men jag har klarat mig tills nu iaf. Kors i taket.
I helgen hoppas jag på party. Om jag får min vilja genom är ju en annan femma. Men nog löser det sig ;)

Typiskt att komma nu, nu när det redan är försent! äsch...
Too little too late...

http://www.youtube.com/watch?v=UqpBT1q0x68&feature=PlayList&p=D98EFA1D20F00CA2&index=3

Gick inte att lägga in ett klipp så ni får gå via länken ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0