It's just a matter of time, before he finds another more fine, after he's done dulling your shine...

Seeegt. Sitter just nu i min kära brors rum på hans dator. Den är mycket bättre än den vi har i de sk. Gula rummet. Försöker slita mig eftersom att det blir bowling ikväll med en jävla massa KULIGT folk. Ingen mindre än Jag, Erika, Katta Amanda, Frida, Oskar , Pat,Kevin och Viktor.  Kommer nog bli en mycket rolig kväll. Efter det promenixar jag mot Ricke där jag spenderar natten. As always?

Och jag kan nog inte beskriva hur skönt det är med helg. Har ju rensat löja varje dag sen söndag. Så är ganska sliten. Känner att jag behöver SOVA! Och det är just det jag tänker göra. För på söndag äre igång igen. Men det blir pengar. Och det gillar vi? Jao.

Frågan om det blir en lugnt eller livad lördagskväll är ännu oklart. Jag nöjer mig med vilket som. Bara man gör något.




Mycket fin låt ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0