Because of you...

Sitter hemma med boken atm. Har inte gjort något vettigt idag. En snabb läxa bara. Sovit och läst. Suttit vid datorn. Är väl det. Skolan idag var seg. Två lektioner som kändes otroooligt långa. Men vem orkar räkna matte i 1,5h egentligen ? Man blir ju slut i skallen...
När vi slutade for jag på vårdentralen.. Har urinvägsinfektion IGEN! Börjar tröttna på att det alltid ska drabba mig. 3dje gången nu. Men de är väl bara att bita i och knarka piller. För någon tranbärsjuice tänker ja då i helvete dricka. Boken jag började på igår har jag nu läst nästan halva. Känns skönt att komma igång med läsandet igen, hoppas det håller i sig. Ska nog låna en engelsk här snart. Dock jobbigt att föra loggbok tycker jag. Men bara att gilla läget antar jag.

Ska börja rulla mot Ricke snart. Sovmorgon i morgon.. De gillas (Y)


Kommentarer
Regina

Visst är det härligt med urinvägsinfektion. Jag trodde jag hade det nu men tydligen inte. Har gått nu sen förra månadagen och haft ont men läkarna vet inte vad det är:S

2009-10-28 @ 14:22:18
URL: http://reginakm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0