One minute, it's love. And suddenly, it's like a battlefield.

Andra dagen på lovet ser ungefär likadan ut. Fast lite mer nytta! Har kommit hem från my love för en timma sen. Mamma körde hem mig & på vägen tog jag hem en kycklingsallad från myggan <3. Är proppmätt så vilar lite i sängen atm. Har suttit och kollat igenom alla mina bilder jag har på denhär datorn. Ska lägga upp ett par stycken strax. Sen blir det att plocka ihop på mitt rum, byta sängkläder samt Dammsuga. (  Ricke tycker jag har det så stökigt i mitt rum). sen är det bara vänta tills Gubben slutar och kommer hit så jag får mysa.



En kväll hos Empan.



Hos Eve, Början av sommarlovet



Innan en luleåtripp med Eve.



Den bästa delen av min högstadieklass.




Jag och mitt hjärtegull långt innan vi blev tsm ;b




Jag & Eve hos Mändy. Mitten av sommaren.



Våra grannarpå Lk !




mina brudar & jag på Lk.



Hos Empan.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0