Let the music play ;)



Dessa två skönheter fick bli mina idag! Fast jag tog svart ist för bruna. Grymt biligt. Fick båda för 360 kr.


Ann SEK 249, Nelly  Shoes - NELLY.COMMalmoe SEK 149, Nelly  Shoes - NELLY.COM
Och igår fick jag mina lårhöga stövlar. De även från Nelly. Hade sjukt tur att jag kunde ha dom. Precis så att de inte klämde. Är supernöjd.
Kingston SEK 359, Nelly  Shoes - NELLY.COM

Idag har jag inte gjort något speciellt. Färgat Empans hår och surrat med henne & Mamma.
Vi bestämde även att vi ska en sväng på stan senare idag. Måste inhandla.

  • Ansiktsprodukter från Hudverket
  • Lim till lösnaglar
  • Silvriga ploppar till öronen
  • Mascara
  • Eventuellt någon fin tröja till Helgen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0