Don’t stop, make it pop, DJ, blow my speakers up,Tonight, I’mma fight, Til we see the sunlight,Tick tock on the clock, But the party don’t stop.

Har nyss pillat bort lösnaglarna. Ska strax sätta på ett par nya. Funderar ut vad jag ska sysselsätta mig med tills typ 5? Det är många timmar. Tror jag slår på en film och sover. Sen blire städa lite och fixa innan kvällen. Blir att börja här lite. Sedan får vi se. Tråkigt att mina skor inte hunnit komma. Hade varit nice med ett av paren ikv.

Igår var jag hos Madde all day, Vi var å lekte med henned häst. Åkte såndär vagn baki. De var lite skojit. Men kallt! Hata vinter! Tog halv 7 bussen till kalix.. Erika plockade då upp mig, Eve & Amanda och for mot ishallen & såg hockey. Efter den for jag till Ricke Picke. Mös & sov.

Halloween idag då. blir dock ingen utklädnad. Fett jobbigt enligt mig.



Sådär snygg var jag fö exakt ett år sedan. haha ( läs FUL )


Kesha - Tik tok 



Don’t stop, make it pop, DJ, blow my speakers up,Tonight, I’mma fight, Til we see the sunlight,Tick tock on the clock, But the party don’t stop.



Kommentarer
lillalie

älskar den låten :D

2009-11-13 @ 15:26:26
URL: http://lillalie.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0