More food to the people...

Det svider att skriva detta inlägg eftersom min mage skriker efter mat.
Är sjukt hungrig och vet ej varför. Brukar inte vara såhär hungrig.
Så ska stax gå och göra nudlar eller något sådant. Men först tänkte jag uppdatera er lite om mitt ointressanta liv. Igår var en mysdag. Var med Ricke från morgon till kväll. Åt massa gott & såg Mysteriet på greveholm bla.

Idag har jag haft karaktär. 2st permanentrullningar. fick MVG på båda! De gjorde min dag. Efter jag var klar kom pappa och hämtade mig. Vi lämnade av Eve hemma hos henne. Då bytte vi så jag fick övningsköra lite. Var runt i näsbyns kringliga vägar ( nästan så man körde vilse). Fortsatte några varv runt stan och sedan hem igen. Nu ska jag läsa lite i min engelskabok, äta och sedan se Desperate i hopp om att ej somna.



Nog sku jag med dendär maten.. Flera gånger om.. (Förutom musslorna )


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0