Första advent = Fett nice!

Första advent idag, ska sytrax hem från kalix & julpynta. Tycker det är grymt mysigt med julmusik & städa, byta gardiner & ta fram julsaker. Höjdpunkt på året helt klart!


Igår var jag Vicko Eve och Amanda hos mig och åt Tacogratäng, vi surrade på i ca 5 timmar om allt och ingenting. Det var himla mysigt. Glad att jag sket i att fara till Luleå & festa med de andra. BRA VAL!

Annars idag händer inte så mycket. Ricke kommer senare efter jag städat osv. Kanske hinner se lite Lassemaja. Somnade efter första avsnittet sist (A)

Justja. Igår var jag ju i luleå. Kollade på en dator till mig i julklapp. Hittade en jag ville ha. Så blir nog att pappa köper den när han kommer tillbaka från Norge om två veckor! Får den i lite förskott.
Hittade även en hårfön med tratt som jag fick av pappa. En julklapp till Ricke & en bh / halvkorsett till mig.



Ser ut typ sådär.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0