Calling you...

Har inte orkat upppdatera i helgen, har ändå inte hänt något speciellt. Bara varit med min älskling!
Vi har ätit gott & flottigt , vilket syns i mitt ansikte. Att man aldrig kan få äta de man vill utan att de ska göra hyn sämst. Men har ju börjat med nya rengöringsprodukter från Hudverket. Dom är superbra. Har bara en lite för dålig fuktkräm. Blir så torr eftersom produkterna är väldigt starka.

Och som för er alla som har en kille med bil så har jag en liten gissning vad ni gjorde på lördagmorgon?
Tur man inte är åkrädd iaf, Men nog var det nära att man gamnade på fel ställen efter vägen ett par gånger.

Imorse blev jag lämnad innan jag ens hunnit upp ur sängen.. Men dagen räddades av Fanny. Hon kommer till kalix. Så ska strax göra mig klar för att åka till ett ställe & träffa Vickan, Tills Fanny kmr. Då blir det hockey.
Stannar väl och sover hos Ricke efter det. Skola i morgon?Tusan så fort helgen gått. Illa!



Helt ok låt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0