All the crazy shit I did tonight, those will be the best memories. I just wanna let it go for the night that would be the best therapy for me.

Hade en väldigt rolig kväll igår. Bra blandat folk. Så är rätt seg idag. Gick och la oss kring halv 3. och så blir jag väckt halv 6 igen av Ricke. Vi hade slagit på bastun innan vi gick och la oss. Men glömt det och somnat. Så halv 6 gick vi upp igen och basta & duscha! Dock trodde jag att vi bara sovit typ en timma eller så. Blir sängen all day & se film & äta gott. Sen kommer gubben & då blire mys & EMS.


David guetta ft. kid cubi -Memories



All the crazy shit I did tonight, those will be the best memories. I just wanna let it go for the night that would be the best therapy for me.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0