Vad har det tagit åt mig?

Det är typ fjärde gången jag skriver idag tror jag, om inte mer.
Men känner att det kryper i fingrarna. Jag har nyligt kommit hem från mormor. Eller hon var hos Edla så vi for dit och surrade ett tag. Var faktiskt kul att surra med "gamlingar" för en gångs skull.
Nu när jag kommit hem har jag skrivit åt Nikita som är i Thailand!!!!! Avis?!!! Jao
Så klockan är så pass mycket nu att jag ska gå och packa för i morgon ( Bad ) Och sedan se Den rätte för Rosing.

Sen har jag två nyheter till. I morgon ca 3, halv fyra Kommer jag befinna mig på KINA! fy fasiken vad gott. Lena kommer med mig & äter eftersom att jag fyller år. Super nice ska det bli. Farmor kanske kommer om hon har orken.
Den andra är att jag har klipp& slingtid på fredag på frisörskolan. Sjukt skönt att få bort min skabbiga hårfärg som bara gör att håret ser flottigt ut. Och sen klippa så att håret blir lite jämnare. Eftersom att jag klippt mig själv ( hehe ). Ska Dock inte ta nå mycket alls.

Men nu lovar jag att inte skriva nåmer idag. Vi får höras
Ha det bra. Och ni kmr väl ihåg vad som händer i morgon? Ja fint.
Sov gott. puss


Kommentarer
regina norbäck

grattis!! :D

2009-03-18 @ 21:07:53
URL: http://reginanorback.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0