Uppdatering

Sitter nyduschad i sängen och väntar på att "Den rätte för rosing" ska börja. Kom dock inte ihåg vad det hette i förra inlägget som ni kanske ser haha!
Ska snart ta mig en banan och gå till tv:n.Blev inte så mycker plugg för min del. Jobbigt! Men det får väl gå som det går.

Idag när jag stog i min sköna dusch så började jag tänka på att jag ändrat mina dusch vanor.
Förut duschade jag typ varannan dag. Förutom då jag haft gympa / gjort ngt annat svettigt. Hade ju ofta träningar varannan dag typ. Och då jag hade långt och permanentat hår så tvättade jag det varje morgon.
Men nu har jag blivit en duschare. Det är fan jobbigt. När man är så trött så att man bara vill lägga sig och sova.
Nä då måste man gå upp och gå och duscha så man blir pigg igen.

Jag tror fan att jag gillade mitt förra liv mer. Eller det gör ja fan inte alls. Känner mig en aning fräschare nu. Men håret blir ju så flottigt om man inte duschar varje dag nu. Vilket suger! Det blev ju inte de förut!

Ajja,slut svamlar. Mina läpparropar hjälp! dom svider... Så jag ska ge dom en hjälpande hand ;)
Sov gott puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0