Tusan

Har nyligt kommit hem från Gym + Simning. otroligt hur slut jag är i kroppen nu. Men fan så bra det känns.
När jag klev in genom dörren hade jag inte ens tid att ta av mig jackan innan jag började att göra mat. Hade nämligen inte ätit mer än en banan sen halv 12 tidigare på dagen. Snacka om att jag var hungrig.
Efter att jag gjort mat så prövade jag kläderna jag beställt som kom från ellos. Besviken sitter jag här nu.
Kommer endast behålla 1 bh och en Tröja och påslakanen.
Samt en trekants bh som jag endast sparar för att den kosta 25kr.
Kunde inte ha de 2 t-shirtarna och skinnjackan. Tror det var de. Känns speciellt jobbigt att jag inte kunde ha skinnjackan. För nu måste jag hitta en annan dyrare :( blä!

imorgon blir det happis kl 11. Sen Middag på Valhall med Carina,Patrik,Anton, Acke och Malin. Gott !
Så kmr nog mest troligt inte skriva något i morgon.
Men man vet ju aldrig ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0