Torsdag

Och jag sitter och sjunger för mig själv. Har kollat igen alla dagliga bloggar som vanligt nu. Och tänkte skriva lite själv. T.e.x varför jag inte hörde av mig igår.
När skolan slutade for jag ner på stan en sväng. Köpte mig en Sjal på Chili. Only 50kr! Efter det for jag och åt på kina med Lena och Mamma! Jag tog Biff med bambuskott. Där fick jag min present som bestog av 500kr. När vi kom hem fick jag även blommor. Vi köpte även vaniljmunkar. och det blev över så jag sitter å sliskar på en nu. Anton kom till mig så vi mös på och badade badkar. Det blev aldrig att jag beställde dedär från ellos som jag sa. Så jag gjorde det igår. La även till lite mer på inköpslistan. Glömde säga att mormor kom och drog mig ett litet spratt oxå.

( Jag har tidigare sagt att ja ba vill ha pengar typ)
så då kmr hon med ett paket. Och det första hon säger " Nu blir hon besviken"  Och fortsatte medans jag öppnade det och ba" Se nu när hon öppnar det hur munnen åker ner ( asså att ja slutar le) Och när jag öppnar paketet så ligger det två superfina handmålade muggar. i gult och vitt. skit snygga! kommer typ inte våga använda dom (A)
Men iallafall så när jag som plockat ihop dom i lådan igen så sträcker hon fram ett kuvert ( med pengar i ) Åså skrattade hon! Haha hon är allt lite lurig ;)

Av Lena fick jag även blommor & en superfint kort. Av Anton och hans föräldrar fick jag oxå pengar och fina kort. Antons mamma hade gjort ett eget med kort på mig & på mig och deras hund. Jätte gulligt :) Anton hade även kämpat på med sitt kort haha!!!

Nåja, Idag skulle jag egentligen på intro på gymet. Men orkade inte eftersom jag hade fått vänta så mkt på skuts osv. Så vi tar det en annan dag. Fick mig iallafal mat på myggan. Mycket gott.
Och i morgon blir det klippning och Slingning. Längtar. är så otroligt less på mitt hår. BLÄ
Har försökt dölja det med att ha uppsatt i flera veckor nu. Men tror folk är lite less att se mig i 2 olika frillor hela tiden haha.
Imorgon kväll blir det ju då "kalas" för brudarna. Har varit och handlat för ett litet tag sen till i morgon. Tror det kommer bli super!

Men nu har jag skrivit så långt så ska gå och göra något annat. Vi hörs






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0