Tisdag!

Idag har det ju varit skit skönt väder ute. Ville bara springa hem från skolan och gå ut en promenad eller utövat någon annan ute aktivitet. Kanske lite skoter? Men så blev inte fallet. Satt inne och häcka med jackan på och hållde på att svettas ihjäl av solen som sken in genom de stora fönstrena på hyllan. I slutet av dagen hade vi BAD! jobbigt, men jag klarade att dyka domdär metrarna jag inte trodde jag skulle klara. Så nu har jag bara kvar djupdyk och livräddning. Vilket jag nog mest troligt inte kommer. Vi får väl se hur det går i morgon.

Och ni kommer väl ihåg att jag fyller år i morgon? BRA!

Har sutti hela dagen idag och längtat efter att fara till luleå och shoppa som ett tok!
Hade tänkt fara den 27, men jag tro fasen inte att jag kommer klara det. Om jag får med mig någon på lördag så far jag fan!

Senså har jag ju då beställt lite smått & gott med Katta från H&m och med Hon & Amanda från Ellos.
Från H&m blev det Ett somrigt linne, En Sjal och en Svart spetsaktig t-shirt. Allt detta gick bara på 177kr. Skönt!
Från Ellos blev det 2 t-shirtar, Ett dubbelpåslakan och en Skinnjacka.

Den är lätt värt pengarna. Den går på 299kr!

Btw ni som kommer ihåg att jag skulle ge min pojkvän en överraskning så var det 5 röda rosor = Jag gör allt för dig!
Och så bakade jag en paj åt honom ;) Erkänn att man är en super flickvän! haha



Men nu ska jag dra och plugga lite matte så man inte ligger efter så mkt nåmer.
Vi hörs kanske ikväll. Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0