Tisdag

SKREV DETTA KRING 5-6. Men det kom aldrig ut så lägger ut det nu. och så en liten uppdatering i ett nytt


sitter här fast jag icket borde. Har ett stort prov imorgon. Och jag VET att det inte kommer gå bra. fy så jobbigt.
Är så sjukt mkt man ska kunna. Blir någon timma med detdär iallafall. USch jag vill inte :(

Efter det blir det väl typ dusch och sen: Rosing söker man lr vad det då heter. Sen sätter man väl sig här tills man somnar. Kanske läser lite. Har som vanligt inget kul att ta upp.
Bara att jag bokat till övningskörnings kursen. Så i slutet av april. då jävlar äre ba akta sig när jag kommer på vägen. haha!

Senså har min mamma köpt domdär skivorna som är pårklamen.
Abolute Love Song s och Rix Fm. har endast hunnit lyssna på ena skivan av Absolute. Den var fan inge kul. Tror Rix har bättre låtar.

Btw, så har jag planerat en liten överraskning till pojken min :) ska bli kul att se vad han säger! Kan avslöja den sen!
Träffar honom inte förrän på lördag kväll :( buhu!

Men nu ska jag gå och göra lite nytta :(
Vi hörs väl.


Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0