Söndag

Ni får ursäkta för min dåliga uppdatering. Men har inte samma tid till att skriva på helger.
Kan iallafall kortfattat sammanfatta de senaste dagarna.
I fredags låg jag bara och slappade och såg The hills. Tills empan kom och ville ha färgat sitt hår. Och sedan fick hon med mig på partaj, kom dock hem rätt tidigt därifrån. ( vi var hos vicko )
Lördag så tog jag det bara lugnt hela dagen, avr ute och gick en sväng med Katta. Sedan gjorde jag mig klar för att gå till Empan. Det blev god mat och sedan bowling. Blev tidig kvääll igår med.
Söndag: Nu är jag påväg till Ante, så kmr nog inte bowla nå alls idag. Vi ska nog och köra skoter och sedan åker vi nog tillbaka hit ikväll lr så. Eftersom jag ska på 40minuters helkroppsmassage i morgon! UNDERBART
MEn nu måste ja gå och packa eftersom att dom är på väg.
Ha det bra Cya

P.s kmr bilder från igår senare :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0