Shake it...

Har just kommit in genom dörren. Har ätit kyckling & ris hos min mormor.
Vanlig skola idag, boring! Har inte mycket att tillägga.
Nationella i morgon.

Idag: När mamma kommer hem ska jag bleka håret. Hade ju som tänkt att jag skulle vänta nu ett tag när jag gjort slingor i fredags. Men idag så kände jag att jag inte orkar vänta! Så nu blir det att bleka.
Efter det var det tänkt att jag skulle på spinning men verkar inte bli något av det heller. Tråkigt.
Men då får jag väl plugga istället. Kul  !!!!!!!!!!!

Hm, igår for jag till Ante. det var väldigt mysigt ;) Var dock lite avis när han inte behövde stiga upp i morse.
Måste oxå ba säga att den 22 alltså i söndags så har jag och Anton varit tsm i 1 år och 6 månader. Fina som vi är så kom ingen av oss ihåg det på självaste dagen.

Nu kom mamma hem så ska tvinga henne att bleka håret på mig.
Kommer väl en bild på hur det ser ut sen

Herrå






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0