Presentkort

Nu har kissie fixat en tävling där man kan vinna ett presentkort på h&m. Superbra enligt mig. Vem vill inte ha ett?
Finns så mycket man vill ha men inte har råd att köpa.
Du hittar tävlingen och bloggen här. ( men ni behöver ju inte vara med för då blir det mindre chans för mig att vinna ;) haha! skoja)

Nu är det klart att det blir Dundret i helgen. Jag Anton och hans föräldrar drar iväg på lördag. Sedan tar jag och Ante en buss hem på måndag. För då kmr Antons bror & hans flickvän upp dit. Och alla ryms inte i deras husvagn. Ska bli mysigt att sova i husvagn. Har aldrig gjort det på vintern. Kan tänka mig att det är jobbigt att springa ut på toaletten om det behövs på natten.

Har även suttit och tänkt igenom hur mycket pengar jag slösat på kläder sen jag fyllde år. Har bränt över 2000kr.
Mamma ska hämta ett paket hos Katta idag. Från h&m där jag beställt en t-shirt, ett linne & en sjal.

Vi har hämtat ut paketet med våra klasströjor idag. Dom blev bra, texten hade dock fått vara snäppet större.
Kommer bild.



Texten betyder typ: Vi toppade våra resultat.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0