Onsdag

Härligt att halva veckan gått nu. For hem idag efter första lektionen. Hade ont i magen, så jag missade att göra provet.Men har fixat så jag får göra det i morgon istället. Kommer väl gå som det går. Men ska läsa lite till efter detta inlägg.

Har suttit och mejlat med minitryck idag, och fått fram vårat supersnygga klasstryck vi ska ha på våra tröjor. Vad vi ska ha tänker jag inte säga så någon härmar oss.  ( Vi har kommit på ett eget )
Dagen kommer vara rätt tom idag känner jag. Kanske städar lite, och arbeta lite med So;n.
Vi¨håller på med Religion. Var inte med då dom valde vilken dom ville jobba om så jag fick vara i den grupp där man skulle berätta om hur jorden blev till och livet efter döden osv i varje religion. Ska göra om 3olika.

Men det var ju skitnajs i början. I en religion så blev himlarymdens drottning gravid genom den mäktiga havsvinden.
Hur normalt låter det?
JA vi får väl se hur detta slutar ;)

Nu ska jag plugga lite och laga nudlar.
KAnske hörs senare , får se
Puss


Saknar min pojke :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0