Ny vecka...

Måste bara börja med att säga att jag fyller år på onsdag!
JAG FYLLER ÅR! så ni kmr väl ihåg att gratta mig, samt trycka ner mitt paket ( innehållandes av en enormt stog mängd pengar) i postlådan. Brabra.
Men som vanligt så är inte min släkt så bra på att hålla sig till att ge presenter på " the right day" utan det kommer lite git som dit.

Moster ådom kom förbi igår med ett presentkort på gina åt mig ;) nicenice.
Sen har jag idag fått 1700kr av min pappi, Eftersom jag önskade mig ett årskort på sph;s gym. och de restarande pengarna fick jag att leva för.
På Onsdag kommer Farmor & Lena, kanske mormor å morfar? Så då blire mer presenter!
Känner hur härligt det är med cash!
Har redan planerat in en luleåtripp den 27 då vi är lediga. SKÖNT och jääävligt välbehövligt.

Men nu ska jag inte prata mer om det. Hm
Ja, blir att ha en liten mysig umgåslig kväll på fredag med brudarna. För att fira mig då!
Blir en lugn kväll med God mat & Dryck ( inte alkohol) Spel, prat & film? & så flott såklart :)
Får väl se vad kvällen har att bjuda på ;)

Nåja, nu ska jag gå och dregla över en stor mängd kläder. ( Bara för att jag för en gångs skull har pengar/kmr få)

PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0