Nu är jag tillbaka...

Har inte suttit nå vid datorn på hela helgen. Det är min förklaring till att jag ej skrivit.
Tänkte dra en snabb info om de senaste dagarna.

Fredag: Var till happis& Findland. införskaffade mig : Leggins, Klänning, Gina linne, Kjol, Öronhängen,Väska, Bälte, Halsduk, Tubtops bh samt Gym/träningsbyxor. Gick väl på ca 1000kr. Men that's life!
När jag kom hem slängde jag i en toning som tog bort lite gult i håret. Gjorde mig klar & sedan valhall. Efter det for jag och Anton hem och tog det lugnt tills vi somna.

Lördag: Vi gick ner på isen för en prmenad. Men det var så skönt väder så vi bestämde oss för att gå hem och hämta stolar, varm oboy och bulla. Så vi letade oss en vindstilla plats och satt där i någon timma och bara tog det lugnt i solen. Grymt mysigt! När vi sedan kommit hem och lagt oss i soffan. Så ringer Agneta till mamma och säger att det brinner i ett hus nära oss. Så vi springer ju såklart och kollar och ja tamefan. Huset står i eld och lågor. Jag blev faktiskt ledsen och ville nästan gråta när jag tänkte på de som bodde där. Stackarna! Men har nu fått veta att de ej bodde där eftersom de har huset till salu. så antar att de är någon annanstans. På kvällen gjorde vi inte nå speciellt. Såg robinsson osv.

Söndag: Dåligt väder, så vi blev lite småsura. Glömde skriva att vi gjorde Ost och skinkpaj i lördags. så då åt vi upp resterna. Sedan bestämde vi oss för att åka till Anton. Så jag packade mina saker och drog. Vi stannade på Coop så jag fick köpa nå go ben åt hundarna & katten( godis). Dom blev såklart skitglada för det. Dock inte katten haha! Vi gick ut och gå med dom. När vi kom tillbaka så kom Antons föräldrar hem för de hade varit och köpt en ny tv. 42" plattis, Tog ett tag innan vi fick igång den. Middag blev palt (L)! På kvällen duschade vi & mös ;)

Och idag så har jag inte gjort ett skit. Efter skolan så for jag och Amanda på gymmet. Sen dess har jag suttit här.
Känner att det är sax att gå nu. och i morgon blir det att hämta ut våra supersnygga klasströjor. Lite vi kmr steka på skolan ;)

Haha, ha det bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0