Måndag igen.

Jobbigt! men skönt att vi slutade 12.
Så när jag kom hem blev det nästan att bara klä på sig och sen fara ut med skotern.
Vi for och grillade & har nyligt kommit hem från det. Och när vi var på väg hem så mötte vi en hund. Men vi tänkte som bara att ägaren var i närheten. Men vi stannade ca 50m bort vi empis stuga & förstog att det var ingen i närheten. Vi skymtade en med skidor och hundar en bit bort. Men den värkade då inte ha borta en hund. Så vi for efter hunden och tog fast den. Och jag hade som en känsla att det var Marias hund vi hittat ( Min mentor)  så jag ringde till henne och hörde om hon hade någon aning om vems det var. Då började hon bara skratta, och sa att det var hennes ;) Så då fick vi möta upp henne & lite glad Zac blev när han såg de andra hundarna & Maria.
Men nog om det. Nu ska jag berätta om helgen..

På fredag hade jag ju då " kalas " vi åt gott, pratade & spela nå¨spel. Trevligt.
På lördag morgon for jag till luleå med Anton.
Jag Köpte
4 par trosor
1 bh
2 tröjor
1 par leggins
1 klänning
1 bikini
puderborste, puder, läppglans, svamp till foundation
Tror det var allt.

När vi kom hem for vi direkt ut med skotern där antons föräldrar var och grilla.
Sedan for vi hem & sen iväg igen till bredviken ( hans mormor) med skotrarna. Åt och pratade innan vi for hem igen.
På söndag morgon for vi ut med ett helt gäng och grillade igen. kom hem kring halv 4. Och halv 5 åkte jag hem.

På fredag blir det nog appis & findland. Måste köpa något till påskdansen!!!

Men nu ska jag äta.
Hejs


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0