Fredag...

Fy tusan vad skönt! Hade två nationella idag, Engelska läs och hör! Kan väl säga att hör gick åt fanders! Vill inte ens veta vad jag kommer få. usch!

Men skönt att vi slutade dirr efter det, så jag tog 12 bussen hem! Och har inte gjort något vettigt sen jag kom hem. Men det blirdet ändring på. Ska städa mitt rum, dammsuga,skura byta sängkläder åde. Skönt att lägga sig i en ren säng!
Men har som vanligt inget kul att tillläga, fårseom det blir att umgås ikväll, vi fårse hur det går;) Annars får jag umgås med mig själv ! haha

Btw så har säkert många redan hört denna, men tänkte att det var kul för er som inte gjort det.
Gå in på denna http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=106133
Och en bit ner finns det ett youtube klipp som ni skall lyssna på.
OBS! Ni måste ha hörlurar och se till så att ni har höger lur på höger öra;)
Sen ärdet bara att BLUNDA och lyssna!

Kommentera gärna vad ni tyckte om den ;)

Ha det bra Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0