Filmkväll med mig själv...

blev det. Brudarna begav sig till Amanda, utan mig!
Nä jag valde att stanna hemma, eftersom att min mage ej var i toppform och så känner jag mig trött.
Har varit och hyrt två filmer på ok med mamma. Har redan hunnit se en av dom. Den får kring 4 av 5.
Det enda som suger med kärleksfilmer är att dom slutar likadant. Så man visste ju i stort sett redan vad som skulle hända.
Bara att sitta och vänta på ögonblicket. Filmerna jag hyrde var ju då : Made of honor och Rallybrudar.
Det var alltså den jag pratade om här, jag ska fortsätta med min underbara filmkväll ensam under täcket och se Rallybrudar. kanske bjuder in monkan?! well se.
Imorgon blire iaf städning, för jag orkade inte idag. Sysselsätter mig väl med det tills Anton kommer. Gud så jag saknat den lilla jäkeln :)
Måste ju oxå önska han all lycka i tävlingen!
Nåja, sov gott ! Puss





Blev dock liten haha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0