Bättre sent än aldrig....

Har egentligen inget att skylla på. Kanske att jag inte haft något att skriva om?
Så får väl bli om dagen som vaniligt....
 
*Steg upp 10:02 prick
*Klädde på mig , åt frulle & pluggade
*For till skolan och gjorde provet
*Stan en jättesnabbis
*Hem och såg på tv tills det var mat.
*For till mormor, åt & såg top model
*Gick hem & såg tv
*Tränade lite mage & rygg.
* Såg tv och satt här.

Känner att dagen inte varit så givmild.
Men det har faktiskt varit skönt!!
Imorgon har jag bestämt att jag ska städamitt rum. Samt byta sängkläder!
Eller så får det bli på lördag.
Smidde även lite planer med amanda idag att vi sku borda hitta på något vi brudar imorgon.
Så om ni läser dethär ( ni vet vilka) så smid inga egna planer! ha

Ja hur är det med er då? Allt är väl okej med lilla mig.
Förutom att jag haft mens i ca 3veckor. ( Kan tänka mig att alla tänker WHAT?, men det är inte så att jag haft den vanliga mängden i 3 veckor, om ni förstår mig. ) Kan ju inte gå in nå djupare, känns inte direkt som det roligaste att beskriva i en blogg. MEn iallafall känner att den ger igen. Eftersom jag int haft mens på säkert mer än 6 månader så kommer det nu ;) Får väl se hur länge det håller denna gång. ( äter mini piller för de som ej fattade det heller )

Sen punkt 2 som oxå är ett "förutom att" så saknar jag Ante. Har snart gått en vecka ju. Fast man vänjer sig faktiskt mer och mer för varje dag att vara utan honom en längre tid. Blir ju extra roligt att träffa honom sen;)

Senså ser det mörkt ut för mina så kallade " magmuskler " Tror varenda en typ försvunnit och lämnat mig med en go och härlig creme bulla på magen. (låter fasen som att jag är fet nu )
Och har heller inte tagit mina hår & nagel-piller på länge. Fan vad slarvig man är! Det märks faktiskt för naglarna vill då inte komma tillbaka nåmer.

Det är dethär som suger med lov. Man kommer ur alla sina rutiner.
Men jag ska önska mig ett gymkort av min far när jag fyller år! Och nu ska jag ha det. Och då jävlar ska ja inte slarva!!
Måste fixa body för stranden i sommar. Sugen att hänga med mig på gymet?
Fast har redan boka med mig amanda till hjälp eftersom jag inte kan ett skit om maskinerna. Pinsamt att stå där i 10 inuter och försöka förstå sig på hur man ska göra :P

Men nu har ja babblat på nog länge, ska sitta här lite och sen gå och se lyxfällan när det börjar!
HA det bra, sov gott


Bjuder på en bild från helgen,


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0