Lördag

Var ju hos eve igår, Det var roligt. Men som vanligt tappar jag lusten mitt i allt. vetinte vad problemet är men är int första gången det händer. Måste skärpa mig...
Ligger för övrigt ännu i sängen, Har klätt på mig & så men finns inget vettigt att göra så ligger här och tycker synd om mig själv istället. Är sjukt sugen på att flotta som bara den. Märks att jag inte gjort det på ett bra tag. Börjar bli mer och mer sugen på slisk varje dag. Kommer inte sluta bra det här.

Nåja, vad händer ikväll då? Har inga planer än så länge, men något borde det ju bli :)
Skulle behöva sola iaf ;)

snör upp en bild från igår, har ju blivit lite brun nu iaf :)



Ha det fint, Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0