Det är aldrig försent

att skriva. Orkar inte sitta här every day nåmer. Finns inget att säga.

tänkte endå bara snäll och skriva några rader.
Först och främst vill jag bara skryta lite. Hade betygs snack igår om No ämnena och matten.
Var sjukt glad när jag kom ut därifrån.
Biologi: MVG
Teknik: MVG
Kemi: G
Fysik: Får jag mvg på provet i morgon blir det MVG
Matte: G

Alltså, kanske ingen big deal för er. Men de som följt mig från 7an vet.
Jag var den som gick från provet efter 3 minuter. Varav att jag suttit och väntat på att få gå i de 2 sista.
Jag var den som sket i att ens öppna böckerna och försöka.
Och här står jag idag med mvg i ( förhoppningsvis) 3 av ämnena.
Hakan var långt jävla nere i knät när han berätta att jag höjt mig. Helt sjukt.
+ att han sänkt mig till G i teknik före jul. Dåligt stolt man är.

Dagen då, Har varit hemma idag pga att jag bara hade 1 lektion. Säger bara värt!
Så vid 2 tog jag mig upp. Började lite med att plugga men fick roligare saker för mig.
Ricke & Jacke kom och hämtade mig, hämta nå saker på skolan & sen stan.
Inhandlade Lösnaglar, rouge och blekning till utväxten. For sedan och jyra med dom en sväng tills mamma slutade.
Och här är jag nu. Ska strax ta tag i pluggandet för i morgon blire MVG. Det är ett måste!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ha det bra.
Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0