You don't know what you got till you're missing it a lot

Nu har mit liv fått lite mening iallafall. Att så få ord kan göra så mycket....

Iallafall. Åker hem en sväng i morgon då, funderar på att stanna tills fredag morgon och åka tillbaka då och ta med mig Empan. YES! äntligen någon som ville komma en sväng iallafall. HA! Åså åker hon hem på kvällen någon gång. Sover och så äre lördag. WIPPS så är jag done! Eller, tror då det.MItt i allt kaske dom blir fösenade :O skulle ju vara pricken över det lilla usla i'et. Nä glada miner nu, dethär är inte så hemskt som jag trodde. Livsglädjen är igång igen, rising!



Kommentarer
John

DU ÄR JU FAN HELT TOKIG I SKALLEN KVINNA ! :O

2009-07-16 @ 06:10:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0