Vovve

Sitter med världens sötaste vovve i mitt knä. Sover gör den. Är typ det enda den gör. Sover, busar sover busar. Snuskigt söt är den oxå all the time. Borde vara förbjudet ju. Den har nyss fått bada, vilket gick bra. Och sjukt hur göllig den var när den kom ut, krusig i pälsen där kring öronen. u know? Snacka om att man blir avis när man ser den. Tur att man får gosa med den en hel del ;) Tummen upp för det.

Idag har jag inte gjort allt för mkt vettigt, tillbringat dagen i olika sängar. Ätit ett skrov samt en hemmagjord hamburgare. ÄR det okej? Äh, man lever bara en gång. får väl trösta mig med det då. Funderar på att hoppa in i duschen här snart. Skulle sitta en hel del fint. Har lite saker som måste fixas lixom. Nä men fan, nu kanske man ska börja avrunda. Som vanligt har jag inget vettigt att säga. Kommer bilder på lillskiten så småningom ;)

Pöss


Kommentarer
Amanda

Ja fan nu har jag också skaffat mig en blogg, försöker fortfarande klura ut hur allt funkar dock ;)

2009-07-09 @ 20:57:12
URL: http://www.amandahjerpe.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0