September - Sattelites

Why I never walked away
Why I played myself this way
Now I see..

Varje ord har sin betydelse..


nåja, Lördagen var supernice! Fick mitt galejj som jag ville, och kul hade vi ;) Var först hos Amanda, Sen drog vi vidare till Rick. Sov inte hemma den natten heller, Börjar vara ett tag sen nu. Kanske borde sluta ? Men de är ju så tråkigt att sova själv.. Igår gjorde jag inte nå speciellt värt att nämna direkt. Idag när jag kom hem har jag lagat mat ( supergott ).Sen började jag möblera om på mitt rum. Blev hur bra och rymligt som helst. Varför har jag inte gjort så tidigare?

Och ni har väl hört detta förr. Jag ska bli nyttig. Eller försöka iallafall. Det har då börjat bra. Idah när jag skulle handla lite till middagen såg jag " 5 för 15 " Det var typ mini marabou, mars osv. Klart jag köpte. Men fick sån ångest på vägen hem att ja snörde alla i diket. Skönt kändes det. Men iställlet tog jag ett par kakor när jag kom hem. jag vet. ILLA ILLA !
Var tvungen att hämta en tomat nu. Känns bra!!!

Annars då, Sitter och skriver in recept i min egna "kokbok". Samlar alla mina go recept där. Kommer ju uppskattas när man blir äldre och ska laga middag varje dag till ett par kräsna snorungar. Om man har kvar den då vill säga. Kan ju iaf försöka...

Jag kom just på, ska jag ha den låt jag lyssnar på när jag publicerar varje inlägg som rubrik?
Då får ni er något att lyssna på varje gång jag uppdaterar.  Kanske gillas av någon ;) 
 
Nu ska jag fortsätta..

Ha en bra kväll...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0