One song...

Har sutti här i snart en timma och försökt komma upp..Ska till Amanda, Eve kmr sen. Vi får väl se vad som händer och sker. Hoppas på något kul. Denna sommar har varit rätt död känns det som. Om man jämför med förra iaf. Känns trist. Måste fixas. Lite GALENSKAP vill vi se. Kom igen? Clock is ticking. Måste ju hinn leva lite innan skolan börjar.
Idag har jag lekt med Sötvovven, For till Eve en sväng och färgade hennes hår osv. Tillbaka en snabbis till vovven, hem hit, käkat och nu är jag här igen. Ska snart bege mig igen. När jag då ska ta mig upp. att det alltid ska vara så segt å komma igång. Livet hade varit så mycket lättare hade man kommit igång fortare med allt. Snacka om att jag saknar självdiciplin, helt sjukt. Men än så lever jag, positivt!

Kanske ska sluta jyra nu och börja piffa lite.
Ha en bra kväll.





Svårt att inte bli kär?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0