Ligger i min stora säng...

Installerar Cs. Ska nöta lite en tråkig dag som denna. Usch för vädret!!!!
Sitter på bärbara & cs går inte att spela utan mus. så tog en lackhylla å ett underlägg så att jag ska kunna använda en mus. Uppfinningsrikt!

I Måndags var jag ju då till luleå, fick med mig 11 par trosor för 360kr ( fyndigt ). en väska & 4 ringar. nöjd med mina inköp, hade ju inte så fett med pengar så ;)

Igår var jag och hjälpte farmor. Städade i köksskåpen. Blev helt slut så somnade på soffan. Vaknade av att det satt en hel armé med folk runt omkring mig. For hem, och sen iväg igen. Kom hem vid 11 i morse. Legat och sett I taket lyser stärnorna. Är fett trött. Blir å ta de lugnt idag.

pöss


Kommentarer
sandra

simple plan - welcome to my life

2009-07-09 @ 10:10:25
URL: http://sandrrrra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0