How whould you feel?

Snacka om skillnad. Om jag hade vetat. Allt hade sett så annorlunda ut.
Avslutandet hade sett så annorluna ut. Inte varit jag som varit svagast.
Men man lär sig av sina misstag. Men det är så lätt att lura sig själv.
Never more... Lovar!

Sängen min känns som ett hav. Helt gudomlig. Vill inte gå upp. Har inte sovit i denna jäkel på över en vecka. helt sjukt hur tiden gått fort. känns som att jag sov här igår. Knappt så mamma känner igen mig mer. Måste skärpa mig.
Men vafan, det är sommarlov. Då ska man inte vara hemma.

Ikväll ska jag till Eve, Katta & Amanda kmr även befinna sig där. Kanske blir första natten hemma på ett tag. Om man har otur. Tiden får avgöra.

Dagen då, jaru. Gick till Nikki i morse när jag vakna ( från kalix ej hemmifrån haha ) Käka lite och sen sov vi från ca 1 till 4. sjukt skönt. Vi drog hem till mig och åt fläskfile & kroketter. Degat i sängen och nu är kl mycket. Måste börja dra mig.

Inhandlade två tröjor igår, & lite småtjaffs. Fick av farmor. Så gårdagen spenderades där. Fick åka motorcykel dit. Fick hålla igen munnen för direkt man öpnnade käften så ba hängde läpparna som om jag vore förlamad. Och tusan så det blåste. Men kul var det ;)

Aja, har väl babblat på färdig nu, lr vad säger ni.
Förvänta er inte en uppdatering snart för de kan jag inte lova.

Men ska ge er lite musik tips på det som sprutar ut ur mina högtalare just nu;).

Darin - What if ( döm inte bara för att ni ser darin, den är fin )
Keri hilson ft. kanye west & akon -knock you down
pussycat dolls - hush hush ( den "poppigare" verisonen)
Pussycat dolls - painted windows
Ne-yo - round & round
Cassie ft. akon - lets get crazy

PÖSS;)


Gammal bild på mig.
Endel annorlunda,


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0