Am i supposed to put my life on hold, beacuse you don't know where your life is going?

Sitter nudå i Törböle. Ska sitta här tills ja förhoppnigsvis bara till lördag. Annars äre jag = in a corner crying.
Dom for rätt nyligt. Jag är såååå uttråkad. Finns inte ett skit att göra här förutom att de tv och sitta vid datorn.
Sen ska jag ju mata hönsen. Kommer inte ens ihåg vad hon sa att jag skulle ge, när lr hur mycket. Wihooo!
Har inte ens fått med mig edn endaste liten film eller skiva. Duktigt!
 
Ska ju då iofs hem en sväng i morgon eftersom att det är nå släktingar hos mormor vi skall hälsa på.
Blir å fixa lite att göra då. Ingen som vill komma och göra mig sällskap? Skulle sitta så jävla fint....

LÄr säkert bli många inlägg under dessa dagar, Antar jag. Eftersom jag ej kommer ha så mycket annat att göra. Suck Suck Suck....

VI HÖRS !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0