Torsdag

Provet idag gick faktiskt fint. Lugnt Godkänt.
Hade bara 2 lektioner idag, vilket var väldans skönt.
Så jag tog 12 bussen hem till byn.

Satt mig och gjorde lite So, såg tv och plockade ihop lite.
Empi kom och fördrev tiden med lilla mig, vi gjorde ingenting alls ( förutom plättar)
Dom blev väl godkända? Eller vad säger du stumpan :O

Har nyligt kommit hem från spinning.
Åh gud min skapare.
Nä så jobbigt var det faktiskt inte, inte när man tänker tillbaka iallafall.
Men det kändes oerhört.
Märks att man inte rört på fläsket sen Augusti.
Det har sina nackdelar kan man lugnt säga.

Och klämmackorna jag nyss tryckte i mig satt fint.
Det enda som är nu kvar duschen. fy 

Får inte glömma att vi drog och fick oss lite färg innan träningen. dåligt val, lökade redan nog när vi kom dit. ha

Men nu ska jag ej ta upp eran och min tid.
Vi syns.

Tänkte lägga upp några skojiga bilder på mig och Emmelie som vi roade oss med idag, men blogg.se är inte på min sida så det blir inget utav det.
Puss & gonatt



Kommentarer
Emmelie

haha, jaa dom var godkända !;)

2009-02-13 @ 10:19:22
URL: http://emmelieeemorin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0