Torsdag

Haha, jag sitter och försöker förklara för Alle hur man steker kyckling med sås. Det är typ det mest krångligaste jag gjort.

aleJJ säger:

vafan betyder
aleJJ säger:
sjuda under lock ?
( Han gör ris )

aleJJ säger:
hurru ja skulle inte ha delat kycklingen typ?  föresten 
    - Viktoria ' säger:
haha ja då gåre fortare
( Han gör kyckling fileér)

aleJJ säger:
den går ändå inte å dela ännu 
    - Viktoria ' säger:
men tina dendå
aleJJ säger:
jag steker den ett tag 
    - Viktoria ' säger:
haha dumjävel
aleJJ säger:
men jag har ju redan hävi den i stekpannan ofta ja ba kan ta bort den å köra den i mikroN?
( Hahahaha )

aleJJ säger:
helvete grädden är gammal
aleJJ säger:
men man kan ju göra sås med vatten?
aleJJ säger:
visst?
aleJJ säger:
vatten å stekflott typ 

( Haha jag vetinte om jag skulle vilja äta en sås som är gjord på vatten och stekflott? )

Men nu ska jag fortsätta och höra om han får sig nå kyckling eller inte. haha!
Uppdaterar senare, måste städa idag :O

Cya




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0