Torsdag

Fick brännskador av 20 minuter i solariet


Foto: WALES NEWS SERVICE


Kirsty McRae, 14, har brittiskt ljus hy.

20 minuter i solariet blev en katastrof.

Hon fördes till sjukhus med brännskador på 70 procent av kroppen.

 

 

 

Pappan kysste sin älskarinna – då föll barnvagnen i vattnet

LONDON. Barnen satt fastspända i sin barnvagn på promenaden vid havet.

När pappa Andrew släppte taget i några sekunder för att kyssa sin älskarinna tog vinden vagnen och barnen hamnade i det iskalla vattnet.

Rebecca, 2, dog. 

 

 

 

Dagen idag var rätt ovärd. Hade 1 1/2 lektion idag. Sedan drog vi iväg på en föreläsning om internet och dess faror.

Efter de for jag och katta på byn och tog bilder till vårat projekt arbete.

Det var super kallt i ansiktet så vi la oss i sängen och pluggade & pratade. Har nyss kommit hem därifrån, därför jag ej har uppdatera. Så nu ska jag lägga mig i sängen och försöka få in det sista och sedan se Gossip girl.

HA det bra ! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0